به فروشگاه سیسمونی لند خوش آمدید، این فروشگاه برای رضایت حداکثری مشتریان ارزش زیادی قائل است و همچنین حفظ اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان حائز اهمیت است؛ قوانین زیر به منظور افزایش کیفیت و تعامل طرفین (خریدار و فروشنده) نهاده شده اند:

  1. تمامی خریدارانی که گزینه پرداخت درب محل را فعال کرده اند بعد از دریافت بسته خود هزینه ارسال همراه با هزینه محصول خریداری شده را از طریق کارت بانکی پرداخت میکنند و پرداخت از طریق پول نقد و کارت به کارت میسر نیست.
  2. تمامی محصولات الکترونیکی و مکانیکی قبل از ارسال توسط پرسنل بسته بندی تست می‌شود و از صحت و سلامت محصول کلیپ کوتاهی تهیه می‌شود در صورتی که هنگام نصب یا استفاده از محصول خریداری شده خراب یا فرسوده شود فروشگاه به هیچ وجه خسارات وارده را جبران نمیکند زیرا مشکل به وجود آمده توسط خود خریدار ایجاد شده.
  3. بعد از خرید محصول و ارسال بسته توسط پیک، پست یا تیپاکس مرجوعی امکان پذیر نیست در انتخاب خود دقت فرمایید.
  4. بعد از خرید و نیاز به انصراف از خرید در صورتی که کالا هنوز ارسال نشده باشد میتوانید از طریق ارسال پیام در واتساپ مجموعه و ارتباط با پشتیبانی درخواست انصراف از خرید دهید مبلغ واریزی شما پس از کسر 3% (بابت کارمزد درگاه و مالیات) و بعد از گذشت ۴۸ ساعت به حساب شما واریز می‌شود.
  5. بعد از ارسال شدن محصول امکان تعویض کالا وجود ندارد.
  6. در صورتی که کالای شما توسط پست یا تیپاکس آسیب دیده باشد میتوانید از طریق دفاتر مربوطه در شهر خود مشکل پیش آمده را پیگیری و جبران خسارات کنید.
  7. هزینه ارسال از طریق پیک بر اساس لوکیشن انتخابی شما متغیر است و محدوده پوشش ارسال با پیک فقط شهر تهران می‌باشد.
  8. هزینه ارسال با پست برای خرید های زیر ۲ میلیون تومان مبلغ ۴۰,۰۰۰ تومان میباشد.
  9. در صورتی که گزینه ارسال از طریق تیپاکس را انتخاب نمایید بسته شما به صورت پس کرایه (پرداخت کرایه در مقصد) ارسال میشود.
  10. در صورتی که گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب نمایید بسته شما بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت با هماهنگی قبلی تحویل می‌شود.
  11. در صورتی که محل زندگی شما در استان البرز یا تهران باشد و نیاز به ارسال با اسنپ باشد هزینه ارسال بر عهده فروشگاه نمی‌باشد.
  12. خرید های بالای ۲ میلیون که گزینه پرداخت درب منزل را فعال کرده باشند بدلیل اینکه با پیک ارسال میشود شامل هزینه ارسال هستند.
قوانین